Tjoho

Jag är sämst på att skriva i denna blogg...men det finns inte tid känns det som.
Men jag ska verkigen bli bättre! =)
Troya har hunni med att vara lite skadad, inget allvarligt men hon fick vila en vecka pga det iaf. Men nu håller jag på att sätta igång henne för fullt.
Å nu kan min snälla medhjälpare inte ta hand om Troysan längre, för hon ska flytta till SKÅNE! Men det är ju kul att hon fått jobb å så iaf =) Men tråkigt för oss som blir kvar i skit norrland. =(
Ska försöka lägga ut lite bilder på huset på pixen, men det nya uppladdningssystemet är ju kasst tycker jag, och det gamla funkar inte längre för mig. Men jag kan ändå inte göra det nu, för nu ska vi å bowla faktiskt, var längesen. Sen ska jag till stallet å rida lillgummsan.
BYEBYE!!

Kommentarer
Postat av: emma

Åå saknar troya, hur är det med er nu, går allt bra för er? kram emma nilsson

2009-02-12 @ 20:24:42
URL: http://emani.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad roligt att höra. jag bor fortfarande i Piteå, men jag är så mycket som jag kan i Älvsbyn.

2009-02-12 @ 22:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0