Framhoppning..

Här kommer videosarna på;

framridningen
http://www.youtube.com/watch?v=5uI0kVB3lAo

och

framhoppningen
http://www.youtube.com/watch?v=GL2prlIkAXc


Dålig kvalla och inte det bästa filmat =)

Troya

gå in på denna länk så kan ni se rundan, men det blev väldigt dålig kvalite när man la in filmen på youtube..
kram

http://www.youtube.com/watch?v=dyvP4zvFYS8

Tävling

Nu har jag å Troya debuterat i hoppning! Snuttan skötte sig exemplariskt!! Blev nedslag sista hindret, men det gör absolut ingenting, var ändå delvis mitt eget fel för vi kom fel mot hindret så hon la in ett extra galoppsprång och slog ner bommen med frambenen.

På pixbox finns det bilder, ska även lägga ut video på youtube =)

Ny tävling!

Nu har jag anmält oss till en tävling i luleå, å vi får väl se om lilldamen lyckas hålla sig fräch tills dess..!
Känns roligt faktiskt, något nervöst, men sådan är jag! =P Känns faktiskt lite bättre att tävla på bortaplan, för där känner man ju ingen, så skit samma om det går åt pipan! =)

Å på ons hämtar jag min nya trasport, kul kul!

Ska även börja träna har gått upp i vikt, för det blir ju inga hund promenader nu så då ids man ju inte...
Jag å Å ska antingen börja på korpen eller nautilus...får se hur det blir, men på korpen har man ju nån som står å skriker åt en hela tiden, så då måste man ju kämpa å ligga i! På nautilus kanske det lätt blir en massa surr ist! =P
Nä men vi får se hur vi gör...

Bye

Transporten!!

Här är min nya (bättre begagnade) transport!




dom andra bliderna var ju så jävla små men här är dom iaf..




Men den är väldigt fräch för att vara så gammal, allt är typ bytt på den, den är TOTAL renoverad -07!

Ingen tävling..

Jo har ju inte uppdaterat min blogg på ett bra tag!

Måndagen före tävlingen på ärf så sträcker sig Troya, ingen debut för vår del..
Ska anmäla mig på en tävling i luleå ist, måste fixa transport innan dess bara...

Har varit sjuk å tvungen att vara hemma från jobbet i två dagar, går inte bra att surra i fon hela dagarna med en ond hals...!
Nu har vi bestämt tapeter å färg till huset så imorgon blir det shopping! =)
Nästa helg bär det av till IKEA! Ska köpa golv och lite smått å gott..
Troya vaccinerad idag...

Ikväll har vi gjort en god middag å städat å tvättat..snart kommer Åsa å Rikki å hälsar på!


Tack å hej











"puss på nosen Tuffen"
 

RSS 2.0