Bilolycka

Jo i lördags så var vi å åt middag hos pappa, riktigt gott var det och årets första grillning!
Sen kom dennis föräldrar och vi hade riktigt trevligt, det är ju inte så ofta våra föräldrar träffas.

Men i söndags så skulle vi hämta hö i vistträsk men det var så dåligt väder så vi väntade till kvällen, fast det var lika dåligt väder då, men jag hade typ en halv bal kvar så jag var verkligen tvungen att hämta.

När vi var på väg hem så får släpet sladd och börjar svänga fram och tillbaks och mer och mer!
Tillslut kanade vi tvärs över hela vägen fram och tillbaks! Fy fan vilken obehaglig kännsla att ha 0 koll! Hade vi fått möte då så hade det varit kört!

Tillslut så körde vi rakt ner i diket på fel körbana och bilens front var åt vistträskhållet och släpet stod tvärsöver vägen! Fort ut ur bilen (fick klättra ut förarsidan, min dörr gick inte att öppna) för vi såg ju inte om det kom nån bil bakom oss så ja vänta hela tiden att det skulle smälla, men det gjorde det inte som tur var!
Sen kom första bilen från vistträsk hållet och stanna och hjälpte oss.

Efter ca 20 min kan lova att det var säkert 10 bilar åt varsitt håll som stod och vänta på att få köra! Gode trafikerad väg..vi höll på en timme och fick ta lös släpet och vi fick tag på en 4-hjuls driven bil som kunde dra upp bilen från diket. Men det snöa ju som fan och balarna låg utspridda på vägen så jag får se hur länge dom håller!

Nu måste ja på jobbet!



Hej svejs


Anders Steneld kurs 27/3..

I torsdags hoppade jag för anders steneld, han kommer upp från skåne å håller kurser ibland.

Å Gumman hoppade JÄTTE fint!!
Jag höll på å få en chock, för anders bara höjde henne upp till skyarna! =)
Han fråga om hon var till salu, å att hon var född till att hoppa å att det var så roligt att se så fina unghästar!
Jag blev så glad =)) Lill gumman, hon tycker det är så roligt att hoppa!
Hon var faktiskt lite tjorvig i munnen på backen å höll på å kasta med huvudet å så, men hon är förlåten =))

I förrgår (sön 30/3) löshoppade vi för Uno Bohman och det var 5:e gången så nu ska jag skicka ner alla protokoll så kommer han att returera mig ett diplom! Det är ju som kul å ha..! =)


Tjoho här står jag..
                            

På dessa bilder är hon rellativt nyklippt!

Hejhå!

Västerfjäll..

Vi var ju, som sagt, i stugan under sportlovet å här är lite härliga bilder när micke kör skoter, åå det ser så härligt ut..!                                                                           






                                                                                                                   

RSS 2.0