Tungt...

Ibland känns saker och ting väldigt motigt..jag känner och har ju känt länge att jag är redo för förändringar, men det är inte så lätt när andra inte är..
Å nästa vecka börjar the loneliness...D ska börja jobba borta på veckorna i typ ett halvår...känns inte så kul faktiskt..men vad gör man..står ut antar jag.
För när det har kännts tungt och jobbigt i livet så har jag ALLTID lyckas ta mig upp till ytan igen och kämpa på...
Är som att allt har varit för perfekt en tid nu (ur min synvinkel) å nu kommer motgångarna..som de alltid gör förr eller senare.

Go natt






I want........so much!


oh Yes!

Snart kommer värmen tillbax!
Kollade vädret på yr.no, och enligt dem så kommer värmen på lördag! 
Jag rekomenderar att kolla vädret där, dom är klart bäst å har mer detaljerad prognos än typ smhi.
De visade även att det ska vara mellan 30 o 32 grader nästa helg och jag ber till gudarna att de har rätt, är nämligen beachparty på havsbadet då och vi är bjudna dit av cheferna! =))
Åå va kul det ska bli!

Nää tillbaka till jobbet nu!



Bye bye

Dressyr med Lena Lilja..

Blev det igår..Det gick bara suuper bra! =)) Nu har jag nått att träna p å=)

Här kommer lite blider på Troya och Spiraja på norran..



Sötisar =)

25..

I helgen bjöd älsklingen mig på hotel å mys i skelå, fyllde nämligen 25 (halv 50, som en liiten pojk sa´..=/...)  Det var jätte mysigt, vi var först å lekte på äventyrshuset, KUUL, sen 3 rätters middag å det var super gott, en strålade vi ihop med goda vänner och begav oss ut på stat, där vi för övrigt gick in VIP, kändes goode skönt med tanke på att kön bestod av ca 200 pers!! Bara vinka å le och gå förbi alla stackare =))

Tack älskling för denna underbara helg! PUSS 




Detta väntade uppe i "minisviten" med egen terass som man skymtar i bakgrunden
(Datumet stämmer inte)


RSS 2.0