I helgen...

ska jag börja rida Troya igen efter vilan! Ååå vad jag längtar =) har ju longerat henne nu så hon är redo.

Vi ska för övrigt byta foder nu från groov 125 till groov 90, hon får alldeles för mkt proteiner av 125:an.
Men hon har iaf blivit mkt bättre i pälsen och riktigt blank åxå om än långhårig...=/

Var upp till susannes nya hästshop i förrgår, riktigt fint var det!
Storhandlade...köpte en borste å en svamp =))

Jo jag beställde även aliansjackan för ärf å ahs, och dregglade över gpa hjälmen för x antal lappar....men fin var den!

Så här ser jackan ut:


Såg även ett par ridbyxor och en snygg matchande pullover som jag ska inhandla när jag får lön..

Nä NU ska jag sova, har ju varit riktigt aktiv på bloggen idag! =))

Go natt på er!

Nu äntligen..

har jag lagt in resterande blider från cypernresan på pixen =)
Bättre sent än aldrig!


 Skåål!

Å shoppat har man gjort =)

Kände att jag kunde unna mig det....
Har inte haft råd att göra det sen typ i sommras.

Har just upptäckt att halens har mkt fina kläder!

Detta trillade ner i kundvagnen..

En varm, skön, lång kofta till frusna lilla jag...



Gillade att det var smock på denna...fiint =P



En söt top bara.. 

image28                                                                                                                                                  


Så snygg tunika...


Har inga vinterskor, så det var på tiden..=P


Måste bara säga att jag hoppas att det här såå härliga och bekväma mode stannar ett låångt tag till... 
Leggings å tunikor å stora koftor.....hääärligt...=)

Kram Sara

Vanlig Torsdag..

Kika gärna under länkar på min nya favvo blogg Spets&snor !
Super härligt hus tjejen har, är såå avundsjuk =) snacka om inspiration jag får, har redan "inrett mitt nya hus" (i min fantasi =P ). Vet exakt hur jag vill ha det och det skulle passa så bra i det gamla sekelskift huset med timmerstomme...

Hittade denna härliga köksinredning på allt om bostad (finns åxå under länkar)

image21

image22

image23
 


Tjenixen

Lördag kväll och jag å älsklingen sitter å spelar vem vill bli miljonär på dvd. =) Ganska mysigt faktiskt!
Imorgon ska vi å kika på huset, det blir spännande =)


Måste ta å bada både hunden å hästen imorgon åxå!
Troya är så såå pissig. Hon har för övrigt fått sig en ny hag polare och dom verkar då trivas rätt bra tillsammans.
Måste bada tuffen rätt ofta för dennis känner av han en aning...

Ha en bra lördagkväll alla!

Hejsvejs!

Jag är såå glad idag! Och förväntansfull...
Ringde nämligen å bokade visningsdag igår på ett hus vi är interesserade av.
Så på sön kl 12 ska vi dit å kolla =))
Har ju än så länge bara sett det utvändigt så det ska bli spännande...men läget är ju perfekt så vi håller tummarna!

Har ju hänt en tragisk grej åxå här i vårat hus.
Igår när jag var på jobbet så fick jag massa mess som frågade vad som hade hänt uti vårat hus för ambulans, polis å typ likbil stod utanför.
Och när jag kom hem kl 5 så fick vi veta att Han som bor längst ner hade dött. Ganska tragiskt, var kring 40 år, men värsta enstöringen! Så länge vi har bott här så har han inte haft besök en enda gång, han var alltid själv och gick eller cyklade han hade ingen bil, å han hälsade aldrig när man gick förbi varann.
När jag gick på jobbet kring 12 den dan så kände jag värsta skitlukten i trapphuset, men jag tänkte ju bara att det var nån som hade skitit eller nå..men sen när jag kom hem igen på middag så bar dom ut han i bilen och när jag skulle tillbaka till jobbet och gick ut i trappen så kände jag lukten igen och insåg att det inte var skitlukt, det var en mer syrlig lukt blandat med mögel å skit...liklukt...typ...så han måste ju ha legat död i läggan några dagar...
Fick veta att han tog livet av sig..

2008!

Nyåret firade man i Kronogård med vännerna å pojkvännen! Det va trevligt me mkt fyrverkerier å sånt.
Jag har inget nyårs löfte för sådana håller jag ändå aldrig..=P

Nu längtar jag bara tills jag kan börja sätta igång Troya så vi kan börja träna igen, hon har ju snart haft sin viloperiod färdigt..Å vad jag längtar!! =)

Å i förrgår hämtade dennis 2 halmbalar åt mig, så nu hoppas jag att jag klarar mig med dom ett bra tag!
Tack älskling å larsa å elin =))

I helgen har jag jour i storstallet, men som tur är så ska jag få hjäp av åsa och förhoppningsvis åxå av dennis! =)
Tack Åsa! =)

Nä nu ska ja kasta i mig lite mat å bege mig tebax till jobbet!

Kram kram

RSS 2.0