Måste bara visa =)

Har satt om mina svärmorstungor och köpt 2 nya krukor åxå.
Var tvungen att dela mina 2 ursrungs blommor, dom hade riktigt växt till sig!


Blev mkt nöjd med denna tog 5 blad bara, och det blev ju skit snyggt!



Detta är ursprungs plantorna med ny krukorna ;) Snygga va'!



Måste bara visa min fina hylla åxå me Tuff kort på...




Hyllorna...




Dennis nya 50 tums TV!


Min favvo tavla, fin i hallen då den bryter av lite från allt vitt...




Troya..

Gick så J-VLA bra å rida idag! =)))

Lägger ut lite blider som även finns på min pixbox.

Fotgraf: Älsklingen

Står och väntar med vita lindor å allt! =)
Står och väntar med vita lindor å allt! =)



Fin halt





Skritt...




Fin galoppen, hon är bara 4 så ja står fortf ganska ofta i galoppen...




Nu blir det middag för min del!

Bye bye!!


Fredags chill..



Lyssnar på Duffy & Amy Winehouse,

Stryker gardiner,

äter ost och kex,

Om 5 min ska jag å hämta Älsklingen från taklags festen i pite....



Min fredag...å vi har rätt så mysigt jag å Tuff...





Åh fy ...

Har varit sjuk heela veckan alltså!
Först plågades jag med magsjuka mån, tis och när jag väl kände mig bättre från den å tänkte att jag kunde fara å jobba ons nä, tror ni inte att jag får sååå ont i halsen istället! Har knappt kunnat prata och är fortf. inte bra, och rösten är ju rätt viktig i mitt jobb! =/ 

Men till nått roligare,
är ju lena träning idag och imorgon så ja ska upp å kika om jag orkar lite senare eller den börjar ju inte förrän kl.11 MZ rider pelle först och det skulle vara kul att se, han är tydligen jätte fin när hon rider honom.

Önskar bara att jag kunde vara med, men troya har ju åxå fått vila nu när jag varit sjuk så det blir lite orättvist.

Har iaf roat mig med att beställa lite härliga sommriga detaljer till läggan nu på morgonen.

Här är lite av det ja hittade:



Härliga sommar gardiner




Persikoblom                                         vita syrener ...





 Trevlig helg

Helgen

Om helgen som var:

Var ut med min bäste vän och några till på röda rummet, förfesten var som alltid, roligast!
Vi sjöng sing star å surrade en massa.

Det va riktigt trevligt på RR men något hög medelålder, för att inte tala om bandet som spelade!
Inget under 65 på bandmedlemmarna!




Och de kunde ungefär bara 1 låt som dom spelade under större delen av kvällen, de andra låtarna som de spelade hörde man inte nå av vad han sjöng.

När sista låten nalkades så överraskade de oss med "och sista låten för kvällen blir.......den enda låten dom kunde naturligtvis"!!
Weee men då satte jag stopp för det och gick upp på scenen och bläddrade fram en annan låt och bad dom att hellre ta den, det gick dom med på.
Till saken hörde bara att när dom spelat några rader så slutade han sjunga (det man nu hörde av det som skulle föreställa sång) för han kunde inte texten!!
Då lutar han sig fram mot mig och skriker desperat: Kan du sjunga?!?
Ja det kan jag sa jag glatt å full som jag var så struttade jag snabbt upp på scenen och sjöng! =))
Fick lite feedback av M åxå som stod nedanför (något nyktrare än mig) och mimade texten åt mig =p

Och det gick faktiskt bra, inga utbuningar eller så =), så roligare än så här får ni inte..=P

Kram puss å go natt!

Shopping!

Jajjemen det blev lite shopping idag i lule. Hittade ett par jätte fina jeans och ett par skor å massa snygga tröjor åxå. =)

Nöjdast blev  jag med jeansen =)

Möttes upp med pappsen å Y åxå, å käkade på jvg, mkt goda hamburgare där! Rek!

När vi kom hem så red jag troya å det gick mkt bra. 
I slutet av passet när hon blivit lite trött', då går det bäst då är hon avslappnad å spänstig, men så är det ju nästan alltid, att det går bäst i slutet mena ja.

Å medans ja red så körde älsklingen crossare och blev jagad av polisen! Men han hann undan, tur!

Efter stallet så for ja till M å T å hälsade på en sväng å planerade lite inför imorgon.
Ska bli så kuul att gå ut!
Längtar massor! =P

Trevlig afton! P


1:a Maj

Härligt väder ha det varit idag, perfekt för alla motorcyklarna!
Det var så mysigt å stå på storgatan å äta en glass i solen från nya glassbaren å kolla på alla cyklarna.
Å mkt folk var det ute!

Ikväll har jag å älsklingen ätit grillade kryddkorvar å potatisgratäng, åsså grillade ja mini champinjoner, mini majs, zucchini, paprika å lök!  MUMS säger jag bara =P

                                                                                            

Sen har vi käkat chips å dipp å godis, och spelat Colin Mcrae till typ drygt 1 i natt! Jag vann 1 gång! =( 
men de va mysigt! =)

image60


Nä nu ska ja sova, vi ska till stan imorgon å shoppa ska försöka hitta nå kläder till på lördag åxå =)



Kram å go natt 


Härliga vår!

Nu har jag ändrat till ett somrigare tema på min blogg, har sånna vårkänslor! =)
Vi ska ut på byn nu å käka lunch med S å L.
                              


                                           image59
 

Bye bye

Weeee!

Jaha ännu en valborgs över!
Har haft en mysig kväll med min bäste vän och våra guys å käka grillat å druckit cider.
Kanske inte så originellt en valborgs =)
Sen stack vi ner en sväng till L å S å umgicks och sen begav vi oss till min käre far å grilla en vicknings korv. De va gott! =)

Blev ändå en lugn kväll, å det är ju skönt så man är pigg imorgon om det är fint väder för imorgon ska jag bara slappa å njuta av LEDIGHETEN å sen se på motorcykel karavanen på em.

Men en trevlig kväll har vi allt haft, hoppas det är lika för er andra! =P

Kram å go natt

RSS 2.0