Jaaa!

NU har jag ett jobb! Fy fan va skönt med fast lön varje månad!! Jag är såå lycklig =) Å jag trivs dessutom jätte bra!!

Å jag längtar till jul för en gångs skull...annars brukar jag bara vilja att den ska vara över, tycker det är lite jobbigt med jul å så, men nu ser jag verkligen fram emot att få mysa med älsklingen på julaftons kvällen å dricka lite glögg när man kommer hem från att ha varit runt hela byn till alla våra familjer =))  De ska bli mysigt..=)

Å min lilla troya har haft lite motgångar här ett tag nu.
Först blev hon förkyld så lymfkörtlarna svällde upp, så vi trodde nästan hon hade kvarka, men som tur var så hade hon inte det! Utan det var bara ett virus.
Sen på natten mot lördagen så sparkade hon sig själv, förmodligen när hon skulle kliva upp, med broddskorna på insidan av hasen så hon fick ett litet litet sår, men hasen svällde upp till dubbel storlek!! Men vi hade tur där åxå för det verkar då inte ha blivit nå lymfangit iaf!! Svullnden har böjat gå ner men det är långt kvar till normal storlek!

Näö nu är lunchen snart slut, måste bege mig tillbaks till jobbet! =)

Å en myche trevlig jul till alla!
Kram Sara

RSS 2.0