Hejhå

Det gick jätte bra att jobba ikväll! Fick plinga 2 gg =)
Åsså hade vi varit så duktiga igår att vi fick semlor idag =) MumS!
Dom var från uddens.

Å på tors ska jag göra gelé naglar! Gud var jag längtar, kommer bli så fint =) Å billigt var det åxå, det är premiär veckan för tjejen som gör det, så hon har rabatt. Så då kommer jag vara fin till helgen, men vi ska bowla på fre med jobbet så då förstör jag väl garanterat dom..=/ men dom säger att dom sitter som sten så vi får väl se...

På fre direkt efter jobbet så ska jag rida för Lena och även lördag. Kul kul!

Å nästa helg så kommer jag att sitta vid en varm brasa å steka fläsk å grilla korv å bara myyysa i västerfjäll. Å naturligt vis köra skoter å åka bräda!! 
Där håller även pappa på att bygga en sovstuga så alla vi ska rymmas när vi far upp. Det har en tendens att bli full stuga nu för tiden, familjen har ju "utvecklas" kan man säga! Å det är då bara roligt! =)
Den blir så fin, har sett ritningen, å den ska vara klar innan midsommar säger pappa....men det vet vi ju hur det brukar bli! Hans rökkåta på gården skulle vara klar för ett halvår sedan, men där står den och lyser med sin frånvaro..! =) Men det gööör inget för han är ändå så duktig och jobbar å står i med annat, han har helt enkelt inte tid med alla projekt!

Nu blire nattinatti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0