Hahaha

Gud va duktig jag just har varit! Råkade köra liiiite för fort ner för ÄRF backen och på så sätt hamna i plogkarmen...TUR att jag har vänner som skottar fram mig..och drar upp mig från diket! TACK =)
Bara liten spricka på frontspoilern...eller den gick av..men de va redan en liten spricka där innan...fast på andra sidan iofs...men det viktigaste var ju att älsklingen inte blev arg! =/

Annars var det en rätt bra kväll! Troya var jätte fin på Robban träningen och vi hoppade bana på 1 m, 1.10. Så jag var nöjd! =)
Nu ska jag gå ner och se film, White Noise 2..brrr skräckis...har iaf börjat kunna se skräckisar igen nu när älsklingen sove hemma på veckorna =)
Å jag hoppas han har gjort upp en brasa, för jag håller på att frysa ihjäl, valde inte den varmaste dagen att köra av vägen! =/

Kram


Troya löshoppning 1.30, fre den 13:e feb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0