Ny tävling!

Nu har jag anmält oss till en tävling i luleå, å vi får väl se om lilldamen lyckas hålla sig fräch tills dess..!
Känns roligt faktiskt, något nervöst, men sådan är jag! =P Känns faktiskt lite bättre att tävla på bortaplan, för där känner man ju ingen, så skit samma om det går åt pipan! =)

Å på ons hämtar jag min nya trasport, kul kul!

Ska även börja träna har gått upp i vikt, för det blir ju inga hund promenader nu så då ids man ju inte...
Jag å Å ska antingen börja på korpen eller nautilus...får se hur det blir, men på korpen har man ju nån som står å skriker åt en hela tiden, så då måste man ju kämpa å ligga i! På nautilus kanske det lätt blir en massa surr ist! =P
Nä men vi får se hur vi gör...

Bye

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till på tävlingen! Skulle vara roligt om man fick komma och titta på huset snart. Du kan väl höra av dig om du vill ha lite besök. Ha det bra!

2008-09-18 @ 23:15:17
URL: http://kvandalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0