Ett tag sen..

Nu var det längesen jag skrev, och det har hunnit hända mkt!

Först och främst går det jätte bra med Troya nu, Natalie har börjat hjälpa mig och oj va det ger mkt, hon är ju så duktig plus att jag hinner mera på dagarna nu när vi håller på med huset! Känns skönt att inte känna att jag försummar lill tösen min =))

Hoppade för robban i söndags och det gick super bra! Har anmält oss till en sista tävling för året i boden. 0.90 lördagen den 25:e oktober, så det är inte så länge kvar!

Och imorgon ska natta å åsa hjälpa mig att klippa henne så hon är fin innan tävlingen! Nej, naturligt vis av praktiska själ=))


Sen så håller vi på att fixa till golven i huset då förra ägaren slarvat med golvvärmen! Hmm kan fundera på varför man ens lägger ner mödan om man ändå inte gör som det ska vara...jaja vi är då klara med ett golv och ska fixa det andra nu i helgen, så det går ju ändå fort att åtgärda.
Dennis har sparat 2 veckors semester så då hinner han ju mkt på den tiden åxå..

Larsa å Jimmi har hjälpt oss att tapetsera sovrummet nu, så dom är guld värda!! Tack för hjälpen!
Nu har vi bara 4 rum kvar!!! Men det jobbigaste är ju gjort, och det var att måla innertaken...fy fan säger jag bara måste vara det tråkigaste man kan göra !

Och nu har vi ÄNTLIGEN fått hem våran ny digitala systemkamera!!
Som jag har längtat =))
Det är en Nikon D80 med 18-135 mm objektiv.
Guud va roligt det kommer att bli att ta kort alltså =)
Åsså kommer man att kunna ta i ridhuset som man inte kan med vanliga digital kameror!
Kommer att uppdatera med bilder från den när vi har klippt troya =)

På pixen finns bilder från huset när vi håller på å renovera! =)

Hej å hå


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhå, jag följer gärna till Boden.. :)

2008-10-16 @ 22:13:20
URL: http://paartypinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0