Hej å hå...

vad jag hittar fina grejor!
Har hittat en soffa som vi troligtvis ska köpa, plus en skit snygg matgrupp i vitt, stolarna är as snygga!
Det ska vi köpa efter att jag övertalat älsklingen, han är tråkig och vill ha ekmöbler som alla andra, men NEJ det går jag inte med på! Det är ju ändå JAG som verkligen är intresserad och bryr mig mest om inredning så ja tycker han kan var shysst å gå med på det! =O 
Just ja, förra veckan fyndade vi jätte snygga utemöbler (vita), å han höll nästan med om att dom var jävligt snygga. Så då hade jag hjärntvättat han bra iaf! =))) 

Tänk vad enkelt det hade varit om han tyckte allt va snyggt som jag tycker är snyggt, eller helt enkelt inte brydde sig så mkt...Tur man kan kompromissa! =)




Denna serie fyndade vi! =) Vackert...



Imorgon ska jag å Troya hoppa bana på ärf, ska bli riktigt spännande, har inte hoppat sen före betet och nu håller jag på å sätta igång hon.
Vi ska ju tävla sista aug! ;-) Troyas debut...å de kommer säkert inte se så vackert ut, men på banan ska vi vara, ta oss runt felfritt- eller ej det skiter vi i! =P






Kram å sov gott Tuffen, hoppas du vet att jag tänker mkt på dig...saknar dig nästan varje sekund när jag är vaken, igår fick jag äntligen släppa tårarna fria än en gång...äntligen! Har varit tvungen att hålla mej TUSEN gånger, hatar att visa mina innersta känslor, rädd för att någon ska kasta ut nån kommentar som att; det var ju faktiskt FLERA veckor sen eller nå.....känns som att det inte är okey eller rätt att sörja..speciellt inte ett djur...som att det skulle vara nån skillnad...? men igår var jag äntligen helt ensam å kunde släppa klumpen i magen...det var skönt...somnade med alla kort jag har på Dig vid min sida...
Fy fan vad jobbigt det här är...kunde aldrig tro att det skulle vara så här jobbigt att "ta rätt JÄVLA SKIT besut"...att det skulle kännas så fel..!? Kan ändå på nått konstigt sätt inte förstå att Du är borta för ALLTID, det går bara inte...men du gav mig den finaste hälsning man kan få den där dagen...Vackraste hunden i himlen, PUSS på söt nosen.. 

                                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0